Jag fattar, då ger jag upp strei. Gillar utseendet på skon och Lundhags som varumärke och har därför blundat lite för dåliga recensioner, vilket är dumt när man ska köpa skor för mycket pengar
Där är vi helt lika!
Jag fattar, då ger jag upp strei. Gillar utseendet på skon och Lundhags som varumärke och har därför blundat lite för dåliga recensioner, vilket är dumt när man ska köpa skor för mycket pengar
Själv gillar jag Keen. Har ett par i läder (och har slitit ut några par i nylon). Vet inte vad modellen heter (de har hängt med några år så de är säkert ersatta av någon ny modell).
Helt ointressant om du inte har något modellnamn. Är själv sugen på ett par Keen då jag gillar utseendet på några av skorna. Tyvärr är mitt problem att jag behöver breda eller helst extra breda. Känner du till några sådana?
Scarpaskorna var med fina, hittade en annan modell som heter crux, väldigt snygga i min mening. Kallas för aproachskor vilket jag inte förstår vad det är för skillnad på mot vandringskor..?
...klipp klipp...
Tar gärna emot åsikter för/emot respektive skovariant
Om det är ointressant eller inte beror väl på. När jag startade tråden frågade jag inte om breda skor eller modellnamn, utan mer allmänna tips.
Hur som helst har jag fått uppfattningen att de flesta av keens modeller är breda. (Min svärfar älskade keen och han hade superbreda fötter, körde olika modeller som jag inte vet vad de hette.)
Jag håller med om Keen, generellt väldigt fotriktiga skor, breda modeller allihopa. Både sandaler och skor. Det är liksom deras grej, mer än något annat.
Mitt första par Scarpa Zen har varit en fantastisk slitvarg för mig. Både som vardags- och vandringssko.
Nu tror jag bara att modellen Zen Pro finns.
https://www.scarpa.com/zen-pro
Helt ointressant om du inte har något modellnamn. Är själv sugen på ett par Keen då jag gillar utseendet på några av skorna. Tyvärr är mitt problem att jag behöver breda eller helst extra breda. Känner du till några sådana?