Tips billiga energybars och mycket annat

Finns ett näthandelsföretag som heter matsmart.se , dom säljer grejer som börjar närma sig utgångsdatum väldigt billigt.
Allt möjligt har dom
Som alla vet spelar utgångsdatumet inte nån speciell roll och kan ofta minst fördubblas...

Beställde nästan 10kg Maxim proteinbars för typ 5:50 styck - 80grams.
Dom kostar väl en 15-20 spänn normalt...
100 st - haha räcker för ett tag!

http://www.matsmart.se/proteinbar-choklad-apelsin

Finns typ 3500 st kvar för leverans - dom verkar rinna iväg så är ni sugna
på scysst slipakokafriluftsmat var snabba och bunkra upp

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Ja och man kan frysa in , dessa som jag köpte går ju textmässigt ut först vid årsskiftet - jag har ju 200st i frysen sen.
Även fast jag skulle ha dom i rumstemp så skulle dom hålla minst ett år till.

Finns andra smaker kvar några tusen om man kollar storpack/fynda hela lådor och nån kolhydratvariant.

T.o.m XXls kundlockarvarupriser på energibars framstår ju som rena ockret i jmf , dessa är ju typ lite råvarupris över - man kan inte äta så mycket billigare fast man gör själv

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips