Terränglöpning, lopp 2012

avslutad201208

Avstängd
Finns det något ställe på nätet som listar alla svenska terränglopp 2012? Tänkte springa någon tävling i mixat lag med min träningspolare nästa år...

Det fanns inte speciellt mkt info på marathon.se

avslutad201208

Avstängd
Ah. Var lite snabb när jag läste ditt inlägg. Har du funderat på BAMM (http://www.bamm.nu/index.php?lang=sv&page=start)? Lite annan typ av tävling men säkert fantastiskt roligt. Och där finns en mixklass för alla sträckor.

Har funderat lite på BAMM sedan tidigare, känns som att det loppet är det som liknar FEM mest vilket jag sprang när det gick i Åre. Vi hade hur kul som helst då iaf så det lutar nog åt det faktiskt.

Aktuellt

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips