Terränglöpning, lopp 2012

Finns det något ställe på nätet som listar alla svenska terränglopp 2012? Tänkte springa någon tävling i mixat lag med min träningspolare nästa år...

Det fanns inte speciellt mkt info på marathon.se

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Ah. Var lite snabb när jag läste ditt inlägg. Har du funderat på BAMM (http://www.bamm.nu/index.php?lang=sv&page=start)? Lite annan typ av tävling men säkert fantastiskt roligt. Och där finns en mixklass för alla sträckor.

Har funderat lite på BAMM sedan tidigare, känns som att det loppet är det som liknar FEM mest vilket jag sprang när det gick i Åre. Vi hade hur kul som helst då iaf så det lutar nog åt det faktiskt.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips