Tarp 2 personer

Min tarp

Jag har en Warbonnet som jag är mycket nöjd med. En anledning är att det i viss mån går att stänga igen gavlarna. För visst är det väl så att vinden (med regn?) alltid ändrar sig så att blåser rakt igenom?

http://www.warbonnetoutdoors.com/superfly/
Se också videon "Basic setup" hur den sätts upp.

Vad jag känner till finns den f.n. inte att att köpa i Europa. Linor och rep ingår inte.

Bilagor

• warbonnet3.jpg
    warbonnet3.jpg
    70.5 KB · Visningar: 543
  • warbonnet1.jpg
    warbonnet1.jpg
    68.9 KB · Visningar: 519
Kan slå ett slag för Warbonnet Superfly som Tarp rent generellt.

Nyttjar en sådan till min hängmatta med väldigt gott resultat.

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Aircontact Pro – designad för de stora äventyren

Vandra med kvalitet! När packningen är tung och terrängen krävande gäller det att ha riktigt bra utrustning. Med Aircontact Pro har deuter skapat en ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Ang byte från tält till tarp.

Prova först att lämna innertältet hemma så har du plats för två och en väldig tarp! ;)

Ingen som testat att sova med mygghatt på sig under tarpen?

En sån gammal sak med böjbara " stålringar" runt nätet så man kan ha den platt undertill och voluminös ovan.

Funtat på testa det i hammocken utan integrerat myggnät..0

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips