Spännande... Den röda drycken gjord på tallbarksextrakt verkar vara helt proprietär och uppfunnen under 60-talet. Ingenting traditionellt överhuvudtaget, om jag fattar det rätt. Uppfinnaren, Kari Herttua, berättar att han reste runt i Finland och samlade information från olika "helare", och Google översätt levererar som vanligt en både lödig och poetisk text:
"Drink gör att kroppens försvarsmekanism löser sig själv.
/.../
Längs vägen, en av de mest [ensliga] Kari Herttua träffade kabin man, som började tala barrskog extrakt drink. Individuella Karla uppmuntrade framställningen därav, men betonade att drycken skall ha samma frekvens som de röda blodkropparna. Då skulle det fungera.
- Jag undrar på väg hem från sina anmärkningar frekvenser som redan var klara mig saker. Men denna personen stuga inte ens elektriska lampor.
- Jag gick för att se honom igen, och någon gång jag hade honom redan erbjuder provsmakning. Jag sa till honom öppet som fortfarande inte är riktigt redo att dricka, något saknas.
- Han sa att jag hade en "varg ögon". Kanske för att hon menade något bestämning luonteessani.
Kari Herttua beslutades att utveckla rätt barr infusion dryck och undrade många nätter våldsamt tillverkningsmetod.
I slutändan var drycken föddes, människan och stugan prisades genom att kasta en utmaning."