Tänkte bara...

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Att använda ljus när man ljustrar för att locka till sig fisk är ju ingen nyhet precis. Men att firrarna kunde vara så här ljustokiga hade jag ingen aning om :)

Hahaha!!! Sjukt!! Vem hade trott en sån där fiskehistoria om det inte var filmat! :)

.... Påminner faktiskt om engång när jag fiskade röding för en 10år sedan.. fiskarna var helt vilda & bara flög överallt runtikring båten... hehe, nejdå! Men nåt sånt hade ju förstås varit skojigt! :)

öringen; sa:
.... lysa upp lite i vintermörkret med en liten film. Galnare firrar har jag sällan skådat :)

http://www.fazed.org/video/view/?id=138

Sitter fortfarande och skrattar trots att det är en stund sen jag såg filmen. Första gången jag ser någon sitta i en båt och försvara sig mot anfallande fisk. Om detta varit i sverige hade han säkert fällts för rovfiske och blivit av med båten, kameran och kepsen. Tack Staffan för detta
Roland

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.