• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Surfarsällskap

Jag hade tänkt att åka till Lanzarote/Fuerteventura för att lära mig vågsurfa någon gång under vecka 11, 12, 13 eller 14. jag letar resesällskap. är det någon som har samma planer?
Jag vill också gärna ha tips på bra surfarskolor, platser osv.

Elisabeth
 
Lizzie; sa:
Jag hade tänkt att åka till Lanzarote/...
Jag vill också gärna ha tips på bra surfarskolor, platser osv.
Vi var på kurs hos http://www.surfschoolanzarote.com/. Det var prima!

(Även om vi, just då, hade för för stökiga vågor - i princip inga obrutna... Men det har ju inte med läget eller skolan att göra.)

(Jag kan inte branchen, detta var min enda gång. Men jag var nöjd. Kompisar har åkt tillbaka till Famara flera gånger.)
[Ändrat av olle11 2005-03-13 kl 17:02]
 
Lizzie; sa:
Jag hade tänkt att åka till Lanzarote/Fuerteventura för att lära mig vågsurfa någon gång under vecka 11, 12, 13 eller 14. jag letar resesällskap. är det någon som har samma planer?
Jag vill också gärna ha tips på bra surfarskolor, platser osv.
Jag har tänkt att åka till Europas surfarmecka istället, dvs Biarritz. :)
När och hur är inte bestämt och eventuellt så är vi flera som åker.
 
haskell; sa:
Jag har tänkt att åka till Europas surfarmecka istället, dvs Biarritz. :)
När och hur är inte bestämt och eventuellt så är vi flera som åker.

Off Topic:
Hörrö Haskell, e de surf me bräda eller båt ni funderar på?
Undrar man lite onödigt nyfiket... ;-)
 
Kul att det finns folk som engagerar sig. Tomas, vad kostade surfskolan som du länkade till? Hade tänkt mig surfschool lanzarote, men den här verkar ju också bra. Surfschool lanzarote är ju mycket välrenomerad, men verkar samtidigt så kommersiell. Det är ju alltid bra med konkurrans. Var Calima Surfschhol bra?
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.