Summit To Eat

Jag äter ibland frystorkat när jag är ute. Favoriten är Real Turmat. Hittade på XXL en knippe gula påsar som hette Summit to eat till halva priset. Någon som kan ge ett betyg.
 
Jag har bara testat en sort, deras Pasta bolognese. Den var riktigt god tyckte jag. I mitt tycke var just den rätten vassare än samma rätt från Real. Å andra sidan är just Reals bolognese i mitt tycke deras sämsta rätt. Övriga Real-påsar gillar jag.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Jag äter ibland frystorkat när jag är ute. Favoriten är Real Turmat. Hittade på XXL en knippe gula påsar som hette Summit to eat till halva priset. Någon som kan ge ett betyg.

Jag har inte testat deras rätter, men testar gärna, så jag undrar var de fanns, och hur mycket halva priset är. Fullpris inne på Hamngatan i Stockholm, i vilket fall, vilket är 59:-.
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.