Sugen på Alperna 2013?

Hej!

Jag är grymt sugen på att åka iväg till Alperna en vecka eller två under feb/mars 2013!
Kompisarna tycker väl inte att det är högsta prio, så nu söker jag dig/er som vill hänga med!

Jag 26 år, är medelbra åkare och har åkt en del i sverige samt franska alperna.

Hör av dig om du är intresserad! Jag är flexibel, bara vi kommer iväg och får åka!!

Ha det fint!
Lina

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Nu får man ju inte göra reklam här men... Ett tips är annars att du åker med någon arrangör typ UCPA eller Langley. En hel del åker själv på dessa resor, då man iaf träffar massor med härliga människor på plats.

Lycka till!

Hej!

Jag har också tänkt mig en vecka i alperna eller svenska fjällen i vinter och gärna med lite turande utanför pisten.

Hör av dig om du fortfarande är intresserad av resesällskap.

Klas

Hej

Jag är oxå lite sugen på alperna men det beror lite på när.. Har en resa inplanerad vecka 10. Behöver nog jobba lite mellan resorna :)

// Anna
24 år

Hej!
Jag har just bokat en resa med ucpa till Saint Sorlin v12. Reser ensam för första gången men med ucpa brukar man ju träffa en hel del folk. Har du hunnit boka något? Vore kul att komma i kontakt med någon mer som skall med. Kanske vore något för dig?

/ Charlotte, 31år

Skidresa till Österrike

Vi är ett gäng som åker till Österrike med buss v. 9. Vi åker från Kristinehamn den 22/2. Det finns platser kvar och det går bra att gå på bussen under resan söderut. Hör av dig om du är intresserad!

/Samuel

Hej Lina,
Har du redan hittat ett resesällskap och bokat en skidresa till alperna? Jag är nämligen också jättesugen på att åka skidor i alperna men jag saknar resesällskap.

Hör gärna av så att jag vet.

Hälsningar
Johanna

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips