Stort liggunderlag täckandes hela tältet?

Hej! Någon som vet om det finns liggunderlag som täcker upp i stort sett hela golvet på ett tält likt keron 4, dvs ca 200cm bredd och lika lång?
Hade varit smidigt för hela familjen men hittar inte något i den storleken.
Mvh Andreas

Det blir rätt så skrymmande med så stora mått och inget man bär med ryggsäcken i skogsterräng, men du kanske kör bilsemester?

Mitt råd är att använda två vanliga liggunderlag 200 ×100 cm och tejpa ihop dom med silvertejp (aka gaffatejp) på längden på undersidan.

Mvh troswe

Det blir rätt så skrymmande med så stora mått och inget man bär med ryggsäcken i skogsterräng, men du kanske kör bilsemester?

Mitt råd är att använda två vanliga liggunderlag 200 ×100 cm och tejpa ihop dom med silvertejp (aka gaffatejp) på längden på undersidan.

Mvh troswe

Jag var nog lite dålig med detaljerna men precis som du skrev så gäller det just nu i sommar för vanlig enkel camping där man ej behöver bära med sig grejerna :) därför så tjockt och bedrövligt så möjligt bara det är bekvämt haha

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    22.7 KB · Visningar: 1,568

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips