Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stort knivintresse - välj din favoritkniv
- Trådstartare dePaul
- Start datum
Superfin! Din kusse kan sin sak, vilken träkvalitet!!!
Alrot
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
66hrc är fantastiskt om kornet är fint, vilket jag vet att det är i ditt fall. Men choppar du potatis med en sån liten!? 😉Kul med lite aktivitet här! Gör själv en hel del knivar själv numer. Favoriten är en 170 mm fastbladare med K390 blad på 66 Hrc, och micarta i skaftet. Otrolig skärpebeständighet. Visa bilaga 40398
Man tar vad man har! I minsta laget till det men var vad som fanns i fickan 😄66hrc är fantastiskt om kornet är fint, vilket jag vet att det är i ditt fall. Men choppar du potatis med en sån liten!? 😉
Du orkade inte gå till knivstället? 😊 Har du gjort några kockisar på sistone?Man tar vad man har! I minsta laget till det men var vad som fanns i fickan 😄
Du orkade inte gå till knivstället? 😊 Har du gjort några kockisar på sistone?
Haha bilden är tagen ute i skogen!
Nej. Det var länge sen. Fastnat i EDC och jakt, gillar det. Men funderar på att göra en kockis i k390. Själv?
Underbart med matlagning i skogen 🙌🏼 Avundsjuk. Jag är själv fast i japanska tantos, de tar ju fruktansvärt mycket tid att sätta ihop, och tar mer än en livstid att bemästra. Den jag gör nu får bli den sista på ett tag, sen ska jag göra Sveriges bästa honesuki, som present till en matlagningsintresserad kompis
Underbart med matlagning i skogen 🙌🏼 Avundsjuk. Jag är själv fast i japanska tantos, de tar ju fruktansvärt mycket tid att sätta ihop, och tar mer än en livstid att bemästra. Den jag gör nu får bli den sista på ett tag, sen ska jag göra Sveriges bästa honesuki, som present till en matlagningsintresserad kompis
Riktigt fina också har jag sett+
Lite opraktisk läger kniv med hemmagjord slida..
Vapnet är Försvarets materielverk, dvs inte Försvarsmaktens. Troligen en give away till samarbetspartners.M6310-104010 Eka classic (2?)
Någon som vet något om denna kniv, hade den något särskilt syfte i Försvarsmakten? Visa bilaga 40638Visa bilaga 40639
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg