storlekar hos roberts.pl

Jag forsoker hitta information ang storlekarna pa dunjackorna hos roberts.pl. Antingen ar jag alldeles for dum for att hitta dem, eller sa finns det inte pa deras hemsida (antagligen det forsta). Ar det nagon vanlig sjal som vet?

Det första du skall bestämma är om du vill ha dunjacka som översta plagg eller som ytterplagg. För halsdukar, vantar, kamera, chokladbit, solglasögon, cerat, karta etc i vindjackan fyller ju.
Själv vill jag ha en dunjacka som klarar både påklädd och förstärkningsklädd som krävs när det blir lågt i kvicksilvret. YMMV

Roberts har en sida compare products, pröva där.

Senast ändrad:

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Tack for svar.
Min fraga ar faktiskt enklare an sa. Vilken sorts jacka jag ar ute efter vet jag (en relativt tunn jacka som forstarkningplagg), utan vad jag saknar ar att veta hur stor en M eller L ar. Tex langd pa rygg och armparti.

Tag vanliga jackmått ärm, bröst, midja, stuss berätta det för Roberts så kommer du rätt. Vill du att den skall gå nedanför stussen så fixar de det oxså.
go tur

Det fina

med Roberts är möjligheterna att få sina specialönskemål tillgodosedda. Inled en mailkonversation på engelska så kan du få precis det du tror att du behöver. De brukar svara promt.

Thure

Den här fick jag av Roberts

5uqagamu.jpg

Sent from my C6603 using Tapatalk

Tackar for alla svar, speciellt Steer086
Forsoker att omformulera fragan nagot. Ar det nagon som vet matten pa de standardstorlekarna som roberts.pl faktiskt marknadsfor? I deras webbutik saljs S-XXL. Jag ar i forsta hand inte intresserad av att specialbestalla nagot om standardstorlekarna passar tillfredstallande.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips