• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

sthlm

jag söker nån eller några personer i sthlmsområdet som vill hitta på saker i naturen. gå i skogen, cykla, paddla -jag gillar det mesta. kanske har nån andra kul förslag?
själv är jag 22 år och bor i tyresö
 
Går i skogen gör jag gärna, cyklade var det länge sedan jag gjorde (men jag har en fin trekkinghoj), att paddla känns lite på gränsen men, men...

Kanske en sen svampsafari i Tyresta Nationalpark?


PS. Jag är 40+ och bor i Botkyrka ifall det spelar någon roll.
 
Senast ändrad:
Hej!
Jag gillar att vandra, cykla och paddla. Jag bor på kungsholmen men åker gärna ut från stan för att hitta lite natur. Vart brukar du hålla till när du cyklar/paddlar eller promenerar?

Mvh
Martin
 
jag söker nån eller några personer i sthlmsområdet som vill hitta på saker i naturen. gå i skogen, cykla, paddla -jag gillar det mesta. kanske har nån andra kul förslag?
själv är jag 22 år och bor i tyresö

Kan annars rekommendera att ta en tur ner mot Trosa-Nyköping och paddla vi är ett trevligt gäng som kör lite turer där.

Mvh Niklas
 
Kajaktur

Själv tänker jag ta en kajaktur från Ingarö till Farsta strand, där jag bor, på Lördag. Jag har kajaker och är en erfaren paddlare. Har lett kajakturer förr.

Välkommen.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.