STF Abisko ledarledda vandringar

Hej,

funderar lite på att fjällvandra för första gången i sommar och hittade STFs vandringar på Kungsleden. De två som verkar intressanta är "Kungsleden Max 35 Abisko-Kebnekaise" och "Den första fjällvandringen" där den senare kanske är att föredra då jag inte behöver köpa så mycket utrustning men den första borde ha mer personer i min egen ålder då jag är 28.

Är det någon som har erfarenhet av någon av dessa är dom att rekommendera?

//Jonas

Hej,

funderar lite på att fjällvandra för första gången i sommar och hittade STFs vandringar på Kungsleden. De två som verkar intressanta är "Kungsleden Max 35 Abisko-Kebnekaise" och "Den första fjällvandringen" där den senare kanske är att föredra då jag inte behöver köpa så mycket utrustning men den första borde ha mer personer i min egen ålder då jag är 28.

Är det någon som har erfarenhet av någon av dessa är dom att rekommendera?

//Jonas

har inte egna erfarenheter ,men ja tycker det är bara tuta och köra "till topps"

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
"Vi är alla barn i början" heter det ju. Tror det kan vara smart att hänga på ett dylikt arrangemang bara för att prova lite löst. Är säkerligen lärorikt och inspirerande för ett eventuellt fortsatt fjällvandrande i framtiden. Man lär sig bäst ute i fält!

Lycka till!

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.