Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan. Om du inte vill slå av annons­blockering kan du istället stödja oss genom att teckna ett Plusmedlemskap - då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!

Stavar i Göteborg

Tjena!

Vid en middag i lördags träffade jag en som tränade rullskidor off-season inför vasan. Han hade även testat att köra inlines med stavar. Har kört inlines en del och blev sugen på att testa. Nu är frågan var man kan köpa stavar för inlines/rullskidor. Har varit inne på stadium men de hade lite dåligt urval. Är 1,97 så jag behöver ett par långa.

fredrik

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.
Du har redan fått ett bra svar men det kan ju vara värt att påpeka att de kompositstavar från Swix som de säljer på just Stadium är ganska bra för ändamålet i förhållande till priset... :)
Biskopsgårdens Sport är annars helt outstanding i sta'n när det gäller längdskidsutrustning.

Re: Biskopsgården?

Kratim; sa:
Lite off topic, men varför ligger Biskopsgårdens sport i kålltorp?
Läget i Kålltorp är mycket bättre - t.ex. toknära till Skatåsområdet - än Biskopsgården men jag antar att de tyckte att det var onödigt (dyrt) att ändra namnet när de flyttade.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips