Sponsorer Treriksröset - Smygehuk

Re: Re: Sponsring eller ej...

Mickael83; sa:
Dina tankar om prestation mot sponsring är inte dumma, det kanske är så det fungerar för alla stora?

Tack tack.
[Ändrat av Mickael83 2004-10-15 kl 12:24]

Fasen vet, jag fick inte heller några sponsorer förutom ett muntligt löfte. Det var dessutom av ett företag som du redan har landat :) De stora klarar sig nog mycket på att de är just "de stora", och de har väl (antar jag) gjort åtskilliga osponsrade turer innan de gjorde sig ett namn.
Well, lycka till och lägg inte för stor vikt vid vad andra skriver. Det är din tur, och den är faktiskt inte beroende av vad vi pratar om här. Kör så det ryker!

Re: Re: Re: Sponsring eller ej...

erik_rask; sa:
Mickael83; sa:
Dina tankar om prestation mot sponsring är inte dumma, det kanske är så det fungerar för alla stora?

Tack tack.
[Ändrat av Mickael83 2004-10-15 kl 12:24]

Fasen vet, jag fick inte heller några sponsorer förutom ett muntligt löfte. Det var dessutom av ett företag som du redan har landat :) De stora klarar sig nog mycket på att de är just "de stora", och de har väl (antar jag) gjort åtskilliga osponsrade turer innan de gjorde sig ett namn.
Well, lycka till och lägg inte för stor vikt vid vad andra skriver. Det är din tur, och den är faktiskt inte beroende av vad vi pratar om här. Kör så det ryker!

De är nog så att det handlar bara om vem som känner igen ens namn. Det tar nog ett antal år innan man är så stor att man skulle kunna få de flesta sponsrorna, dock inget jag önskar (hålla på och slita och äventyra flera år är väll ändå onödigt).

Bockar och bugar.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips