ITAB har ett par fina zipoff som är billiga, lätta och snabbtorkande.
Dom heter Traveller
Schysst! Tror du att det spelar någon roll att det är herrstorlekar? Hittade inget motsvarande på damsidan riktigt...
ITAB har ett par fina zipoff som är billiga, lätta och snabbtorkande.
Dom heter Traveller
Ryggsäckar utan utanpåliggande ram är mycket vanligare, varför vet jag inte, men det öppnar ju för möjligheten att hitta en bra ryggsäck till ett bra pris.
Personligen föredrar jag med utanpåliggande ram, du kommer säkert att få massor av argument för det ena eller det andra men viktigast är ändå att pröva säcken med packning i, och gärna längre än 2 minuter. Pröva även hur säcken känns när du rör på dig.
Tamoj = det lösa handtaget till trangiaköket
Nej, jag ska inte gå ensam. Vi kommer att vara fyra tror jag. Dessvärre innebär ju varje extra person en mage till att mätta, vilket innebär mer att bära! Men saker som tält och gasolkök kommer man ju att kunna dela upp iaf![]()
Bara jag som tänker på SOS, en sällskapsresa; och hur pappan tvingar familjen att vänja sig vid den trånga segelbåten genom att sova under köksbordet?
Desto fler ni är desto mindre behöver varje person bära... så länge ni packar smart.
Sätt er ner, allihop, och gå igenom vad ni måste ha med, vad ni vill ha med och vad som vore kul att ha med.
Själv är jag lättpackare och tar inte med mig mer grejer än jag absolut måste ha med.
Tänk igenom vad ni kan dela på så att inte alla tar med sådant som man egentligen inte behöver mer än en grej av.
Det är alltid lätt att säga att denna måste jag ha med, denna behöver jag om... Men tänker man efter så är det inte så mycket grejer man egentligen behöver.
//Peter