Solglasögon.

Oerhört svår fråga att svara på. Vad har du för krav och önskemål?

Jag kan tipsa om sportoptik.se
Har bara bra erfarenheter av dom.

Maua
 
Användningsområde?

Dvs glaciär, till sjöss, skidåkning, cykelturer, fiske etc.

Behöver du brytningskorrektion?

Brukar dina solglasögon imma igen?

Vad är du beredd att betala?

Thure
 
Jag köpte ett par Julbo Typhoon för ett par veckor sedan (999:-, Utebutiken i Umeå) och jag är väldigt nöjd med dessa. Men det är nog bara att prova dig fram, smak och passform skiljer sig ju åt en del...
 
Jag har ett par polariserade Oakley XX, kostade 1995 kr, men jag vistas i högmarina miljöer och har känsliga ögon för övrigt. Jättebra solisar, enda nackdelen är att de sitter väl tätt att det kan bildas kondens vid näsan och ögonbrynen. Det lär krävas våld för att jag ska skiljas från dessa solisar :).
 
Jag har ett par polariserade Oakley XX, kostade 1995 kr, men jag vistas i högmarina miljöer och har känsliga ögon för övrigt. Jättebra solisar, enda nackdelen är att de sitter väl tätt att det kan bildas kondens vid näsan och ögonbrynen. Det lär krävas våld för att jag ska skiljas från dessa solisar :).

Tyvärr är det ett stilmässigt brott att vistas i allmäna miljöer med såna fula tingestar.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.