Sökes : Lagkamrat/er

Nyfiken på detta med Multisport. Söker därför tjejer/killar som vill hänga med och testa på någon enklare tävling nu under sommaren. Har aldrig deltagit i någon tävling tidigare, så jag är det blåbär jag är..
men viljan finns. Jag huserar i norra Stockholm så det vore "kanon" om du gjorde detsamma så vi ev. kan träna tillsammans, lite roligare då!

Hoppas på många svar

Ha det... :eek:)

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Norrköping

Hej

VI är två killar som också planerar att testa på multisport i sommar. Vi bor i Norrköping och du kanske i första hand söker deltagare i Stockholms län eller?

Norrköping ligger ju en bit bort...
Skulle ni behöva en reserv/inhoppare vid något tävlings tillfälle är det bara att maila,
jag är inte omöjlig sådär.
Tackar så hemskt mycket för intresset.

Inte långt

Norrköping är inte så långt bort och jag kommer troligtvis befinna mig i Stockholms trakten nu under sommaren.

Här finns en tjej...

Hallå!

Jag är också intresserad av att prova en lättare tävling till att börja med.

Mvh

Anna

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Hej igen!

Nu är vi 4 st i detta inlägg! Kan det bli ett team måntro? Skulle vara kul! Om vi skulle ta och testa någon tävling tillsammans "vilket jag hoppas" bör vi ju kanske surra ihop oss lite. Om ni fortfarande är intresserade kan vi kanske skicka en mail...
Ett Mix Team vore i världsklass. Hör av er :eek:)

lagkamrat?

Hej

Jag heter Kristian, är 25 och bor i södra Stockholm.
Mitt nyvunna intresse är multisport, som jag skulle vilja prova på, men då behövs kompisar.
Så skriv gärna om du har lust.

Abrahamsson_k@hotmail.com

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.