Söker tomatsoppa i pulverform utan pasta

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Har märkt att det är mycket vanligare utanför Sverige. Det här är inte första året som jag letar och inte lyckas hitta nått i butikerna.

Blå band soppan ser intressant ut spajk. Undrar om jag har missat att se den eller om det är ovanligt att butikerna har den i sitt sortiment. I vilken butik brukar du köpa den?

Har märkt att det är mycket vanligare utanför Sverige. Det här är inte första året som jag letar och inte lyckas hitta nått i butikerna.

Blå band soppan ser intressant ut spajk. Undrar om jag har missat att se den eller om det är ovanligt att butikerna har den i sitt sortiment. I vilken butik brukar du köpa den?

Jag har också använt just den ett par ggr, den är nog inte så ovanlig. Men den finns nog bara i den stora förpackningen (3 portioner), kanske inte står på samma ställe som tex. varma koppen i butikerna.

Aktuellt

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap

”Vandra med hund” – ny bok vägleder till lyckade turer med fyrfota sällskap
För Karin Strandberg och Karin Wallén är det självklart att hunden ska med på vandringen. Nu har de samlat sina kunskaper i en handbok!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!
Varit förbi Ica, Konsum och Willys nu och alla har de torrsoppor men ej tomatsoppa. Alla riktigt stora butiker. Får leta vidare.

Jag såg nyss Blå bands tomatsoppa i hyllan på Ica Supermarket, Medborgarplatsen. Tänkte faktiskt på den här tråden då.

Hmm. Kanske får ta en cykeltur förbi medborgarplatsen då :) Det ligger lite på fel sida Stockholm för mig men tar inte mer än 50 min att cykla dit.

Tack för hjälp och tips allihop!

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.