• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

sociala medier

jaja.. fegisar, ni vågar inte "outa" er här.. jag ska nog leta upp er och göra en lista här i forumet.. HAHA!!! NI KAN INTE GÖMMA ER!!
 
eller som jag svarade håkan på fejjan:

allt började förra hösten när jag gick med i allt, det var egentligen för att se hur jag kunde få företaget att växa via sociala medier. när jag säger allt så menar jag ganska mycket, jag startade blogg, gick med i fejjan, twitter, myspace osv. både som privatperson och som företag.. 1 år senare så använder jag bara fejjan och twitter, det är väldigt bra genomslag men svårt att styra.. massor med "gurus" som egentligen inte vet ett skit eftersom allt är i sin vagga.. spännande i alla fall.. jag vet inte om jag får fler affärer men jag vet att det läses eftersom flera facktidningar kontaktat mig om vad som skrivits på vår twitter..
 
eller som jag svarade håkan på fejjan:

allt började förra hösten när jag gick med i allt, det var egentligen för att se hur jag kunde få företaget att växa via sociala medier. när jag säger allt så menar jag ganska mycket, jag startade blogg, gick med i fejjan, twitter, myspace osv. både som privatperson och som företag.. 1 år senare så använder jag bara fejjan och twitter, det är väldigt bra genomslag men svårt att styra.. massor med "gurus" som egentligen inte vet ett skit eftersom allt är i sin vagga.. spännande i alla fall.. jag vet inte om jag får fler affärer men jag vet att det läses eftersom flera facktidningar kontaktat mig om vad som skrivits på vår twitter..


Hur blir det nu snart när facebook kånkar, och de äger rättigheterna till alla uppgifter som ligger uppe? Var hamnar dom?
 
ingen ska säga att jag gör onödiga inlägg för att få många.. nu svarar jag på två frågor i ett inlägg (undrar egentligen vem jag försöker lura)

Hur blir det nu snart när facebook kånkar, och de äger rättigheterna till alla uppgifter som ligger uppe? Var hamnar dom?

tja, vem bryr sig?
vi får väl se om fejjan kånkar, jag tror att chansen är ganska liten..


harrejisses karl, 7000+ inlägg pà Utsidan är inte kattskit precis. Kängor med damasker, hur gick det till slut? Klart slut

tackar, tackar... är inte helt färdig ännu.. med kängorna.. en ska inte stressa..
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.