Snö på Kittelfjäll?

Har bokat en resa till Kittelfjäll nästa vecka (min fösta dit) - har nån koll på snöförhållandet där? Enligt snörapporter finns det 40cm i terräng - låter inte så positivt. Så, Riksgränsen eller Kittelfjäll?

Tacksam för svaret.
 
[url]www.kittelfjall.com[/url]

Japp,

40 cm i terrängen säger de där, och de brukar definitivt inte uppge för litet snödjup. 40 cm i terrängen i Kittel är ju för lite för att det ska vara lönt att åka dit.

/Håkan
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.