Smartste å billigaste ficklampan!!

Rea 9,90:- inkl. batteri/handtag!!

Bilagor

• 006.jpg
    006.jpg
    34.2 KB · Visningar: 1,632
Sett till att den i princip följer med gratis när man köper batteriet är den ju väldigt billig.
Men för friluftsliv tycker jag den verkar onödigt tung och klumpig sett till ljusbild och flöde.
Kan tänka mig att den har mer än ok drifttid dock!

Perfekt att ha på resan

Det här är verkligen en ficklampa. Har använt den på resa där elen gick emellanåt.

ja, ja tänkte mig mest som praktisk att alltid ha med sig, men mest fastnade ja nog för det enkla å smarta med att använda batteriet som handtag! ja köper flera att lite här å där, speciellt bra på å ön där ja ä elbefriad,

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.
Är det tänkt att lampan "alltid" följer med? Även när man rör sig i staden påväg till och från jobb, till och från förskola/skola osv?

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips