Smartste å billigaste ficklampan!!

Rea 9,90:- inkl. batteri/handtag!!

Bilagor

• 006.jpg
    006.jpg
    34.2 KB · Visningar: 1,608

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Sett till att den i princip följer med gratis när man köper batteriet är den ju väldigt billig.
Men för friluftsliv tycker jag den verkar onödigt tung och klumpig sett till ljusbild och flöde.
Kan tänka mig att den har mer än ok drifttid dock!

Perfekt att ha på resan

Det här är verkligen en ficklampa. Har använt den på resa där elen gick emellanåt.

ja, ja tänkte mig mest som praktisk att alltid ha med sig, men mest fastnade ja nog för det enkla å smarta med att använda batteriet som handtag! ja köper flera att lite här å där, speciellt bra på å ön där ja ä elbefriad,

Är det tänkt att lampan "alltid" följer med? Även när man rör sig i staden påväg till och från jobb, till och från förskola/skola osv?

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips