Smartste å billigaste ficklampan!!

Rea 9,90:- inkl. batteri/handtag!!

Bilagor

• 006.jpg
    006.jpg
    34.2 KB · Visningar: 1,653
Sett till att den i princip följer med gratis när man köper batteriet är den ju väldigt billig.
Men för friluftsliv tycker jag den verkar onödigt tung och klumpig sett till ljusbild och flöde.
Kan tänka mig att den har mer än ok drifttid dock!

Perfekt att ha på resan

Det här är verkligen en ficklampa. Har använt den på resa där elen gick emellanåt.

ja, ja tänkte mig mest som praktisk att alltid ha med sig, men mest fastnade ja nog för det enkla å smarta med att använda batteriet som handtag! ja köper flera att lite här å där, speciellt bra på å ön där ja ä elbefriad,

Aktuellt

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.
Är det tänkt att lampan "alltid" följer med? Även när man rör sig i staden påväg till och från jobb, till och från förskola/skola osv?

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips