Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Skorna slut efter 12 mil
- Trådstartare äventyrssugen
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Efter 8 mil på lands och cykelväg såg mina likadana ut. Har fotröstat och bytt märke. Kan inte rekommendera, men kvaliteten påminner starkt om radergummi.
Jag hade sönder ett par vanliga Converse efter nån månad. Jag hade använt dom lite mer slitsamt än "folk i allmänhet", men inte missbrukat dom. Jag bara knatade in i butiken jag köpt dom i, sa att "jag köpte dom här skorna för xx dagar sedan, så här borde dom väl inte se ut?". Dom sa "nä, det borde dom inte. vi ska kika om vi kan laga det där, annars får du pengarna tillbaka". Dom kunde inte laga det, så jag fick pengarna tillbaka.
När det sedan blev Converse-säsong igen köpte jag ett nytt likadant par i samma butik, och med det paret har jag inte haft något problem.
Smidigt och enkelt den gången. Har du tur så är din butik likadan.
När det sedan blev Converse-säsong igen köpte jag ett nytt likadant par i samma butik, och med det paret har jag inte haft något problem.
Om inte så förklara för personalen att det finns något som heter konsumentköplagen som beskriver säljarens skyldigheter vid fel på varan. Om det inte biter drar du dem inför tinget - du kommer att vinna...
Tinget drastiskt!
Kanske lite väl drastiskt.
Om inte butiken hjälper dig skall du ta kontakt med kommunens konsumentvägledare som oftast kan hjälpa dig.
Om inte det funkar så är Almänna reklamationsnämnden bra.
Våra domstolar är tämligen överbelastade så jag hoppas att du inte behöver komma dit.
/Björn
Om inte butiken hjälper dig skall du ta kontakt med kommunens konsumentvägledare som oftast kan hjälpa dig.
Våra domstolar är tämligen överbelastade så jag hoppas att du inte behöver komma dit.
/Björn
/Björn
Men allra bäst är ju annars (hot om) media
avslutad210712
Gäst
Visserligen sliter man mer om man färdas fortare men mina Salomon använder jag minst en mil per dag vilket jag gjort i närmare tre månader nu framförallt i samband med hundrastande men de uppvisar inget slitage att prata om så 12 mil känns liiiiiiiiiite för lite.
Har tidigare kritiserat Merrel här på utsidan pga dåliga sulor och då fick jag en hel del skäll för att jag var "dum-i-huvudet" som inte förstod att Merrel minsann är minst lika slitstarka som alla andra skor eftersom de använder samma Vibram-sulor som alla andra skotillverkare.
Så nu anser jag att trådskaparen är minst lika "dum-i-ihuvudet" som jag är eftersom han har mage att ifrågasätta Merrel
Har tidigare kritiserat Merrel här på utsidan pga dåliga sulor och då fick jag en hel del skäll för att jag var "dum-i-huvudet" som inte förstod att Merrel minsann är minst lika slitstarka som alla andra skor eftersom de använder samma Vibram-sulor som alla andra skotillverkare.
Så nu anser jag att trådskaparen är minst lika "dum-i-ihuvudet" som jag är eftersom han har mage att ifrågasätta Merrel
Ja det ska gudarna veta! Just nu tar det tydligen nio månader för tingsrätten att i ett enkelt trafikmål komma fram till att åklagaren är oduglig och att polisen begått tjänstefel... Men gör företag eller i synnerhet myndigheter fel så ska de upp i tinget enligt min mening...
Hot
Är inte detta media?
Men allra bäst är ju annars (hot om) media
Är inte detta media?
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg