Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jo jag har både en vulcan och en trident III säck och det är lite skillnad på dom, det är bla. andra spännen på trident säcken mycket bättre än på vulcan fast min trident säck har ingen delad botten som min vulcan säck har..annars så ser dom ut att vara lika stora..men jag skulle rekomedera att du tittar på Berghaus atlas istället..som jag skulle gärna byta min trident III säck emot!! *ler*
Mvh
Peter
Är detta Trident säcken som används av marinens amfbat? I såna fall skulle jag vilja veta vart man kan få tag på såna, eller om nån vet om någon som kanske vill sälja!?
Jaa det är trident III som används av amfbat den säljs inte civilt vad jag vet men vulcan säcken är precis lika så när som på delad botten och spännerna, sedan är det ju broderar Trident III på locket. fast jag tror man kan köpa vulcan som inte är delad i botten har nog sett det i tyskland när jag var dit på en bas i bergen i deras butik där hade dom även deras nya säckar soldier2000 fast den ser mer ut som en väska man kan dölja dölja hela bärselen med har även en sådan! men ska du köpa en säck så köp en vulcan det är mycket enklare att hitta och man kan få en begagnad för runt 1000-1500 men var noga med att få rätt rygglängd..
Mvh
/Peter
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
3 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...
Näst sista etappen! Mer om det snart. Men först ngt om ngt som ligger varje turåkare varmt om hjärtat: mat!
På de flesta depåstopp har det funnits ...
1 kommentar
Det handlar inte bara om lättare utrustning; det handlar om att välja det som verkligen betyder något för ditt äventyr, sortera bort saker som inte ...
1 kommentar