Skicka länkar till mig!!!(läs varför...)

Hej!

Jag ska göra ett försök att kartlägga ALLT som handlar om isklättring på internet, inför ett nytt, spännande projekt. Snälla, HJÄLP mig att samla! Skicka era isklätterlänkar till mig, gärna med en KORT beskrivning till, men ej nödvändigt.
Maila till: torgil@myecom.net eller
torgil@usa.com eller
torgil_benigh@post.netlink.se
Alla som har egna sidor ute som handlar om detta skall naturligtvis skicka dessa!
Jag är evigt tacksam för all eventuell hjälp jag får, internet är stort, och vintern ar kort!
Torgil

Länkar

Hejsan!

Jag kan tyärr inte hjälpa dig med några länkar angående just isklättring, men jag kan tipsa dig och alla andra om en nystartad länksida/directory som heter myax.se.

Där kan ni hitta en hel del länkar till sport och äventyr, men framförallt kan ni där även lägga in egna förslag till länkar. När sajten fått lite fart tror jag att detta kan bli en mycket bra samlingsplats för alla typer av länkar, bl.a inom sport/äventyr!

http://www.myax.se

/Stefan

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hej du gamle Torgil-vän, kul att se att du håller igång på isklätterfronten. Själva har vi flyttat ut på Värmdö, fått barn och klättrar alddeles för lite. Ska dock försöka ändra på det genom att spola upp en egen konsgjord isvägg härute bara det blir kallt.
Vad gäller länkar så vill jag slå ett slag för de bästa isklätterhandskarna från OR, info hittar man på http://www.orgear.com
Hälsningar Patrik & Anne Bredberg

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips