SIEMENS R35i

Menar du inte Siemens M35i?

Japp, jag har en sådan om du menar M35i. När jag köpte den så var den mycket billigare än Ericssons. Den är inte heller lika stor. Jag är väl hyfsat nöjd med den. Det enda är att batteriet töms fort när det är kallt och att gummit på batteriluckan drar åt sig smuts.

/Jonas U
 
beror på användningsområde

Siemens M35 går inte att jämföra med Ericssons R310 eller R250 vad gäller motståndskraft mot vatten. Ericssons telefoner tål ju att var flera minuter under vatten men i M35:ans instruktionsbok (har en egen M35i) står det att man ska undvika att spola och doppa telefonen i vatten, men att att den tål lite vattenstänk. Kan du leva med att M35 inte tål vatten lika bra så är det en utmärkt telefon som tål fukt och damm mycket bättre än ordinära mobiltelefoner.

Linus
 
Läs recension!

Har precis resencerat denna! Det är lite oklart hur mycket den tål. Jag har redan lyckats tappa den i vattnet och den fungerar fortfarande. Se dock till och få ett bra pris och köpa en vattentätt fodral.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
erik_sylvan Siemens M75 Utrustning allmänt 5

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.