Service

Dagens butiker saknar ju all sort service! Tänker mest på ryggsäck som jag är ute och letar efter just nu. Butikerna har ju bara de säckar som säljer bäst hemma. Vill man ha en annan säck som t.o.m finns i deras katalog så tas dom bara hem på beställning! Man måste altså köpa säcken! Jag vägrar köpa en säck utan att känna på den först! Kass service säger jag!!

Bara håller med

Jag letade i sommras efter en TNF rygga, ingen butik hade den, ingen ville beställa den(även då jag sa att jag ville köpa den)

Beställde den till sist från England, samma vecka som jag fått den hittade jag den billigare i en butik i chamo...

Nu har jag dock fått ryggan och jag tycker den funkar riktigt bra

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
det finns butiker som tar hem för påseende

Tasmanian devil outdoor i Linköping är ett sådant exempel. Där har du att välja på arcteryx, vaude, jack wolfskin, karrimor, lundhags. alltså ett brett sortiment

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips