Semesterevent för singlar etc 2013

Hej,

Jag försöker göra lite planer inför semestern. Någon som känner till något slags gruppevent som sker i sommar? Kan tex vara paddling, cykling mm eller varför inte vindsurfing som jag kan bäst. Jag är lite orolig för att jag inte ska ha ngt vettigt att göra på semestern förutom spontana grejer, bad, grilla, cykla osv. Uppskattar verkligen det enkla sakerna också, men känns inte bra att inte ha något planerat!

Kanske finns någon annan i samma sits som har idéer ?

Bor i Skåne, men rör mig gärna uppåt västkusten eller Blekinge eller hela landet kanske om det är något lockande.

MVH
Tomas
 
Ucpa

UCPA har grymma event och fransmännen kallar det något i stil med "date aktivitet" men man kan åka som par också så det är inte någon singelgaranti!

Jag har kört multisport och vindsurfing med dem. Kan inte franska men det funkar ok för det mesta. Extremt prisvärda och väl arrangerade. Tyvärr får inte familjen följa med så det går bort för mig. Hade jag varit singel så hade jag nog kört 2-3 stycken UCPA-aktiviter per år. Skärmflygning, mountainbike, canyoing, osv.
 
Sitter mer eller mindre i samma sits. Har inte samma krav på singelevent men alla mina vänner på frimuftsnivå är från stockholm och väldigt utspridda i världen just nu (pluggar).

Bor också i skåne (malmö) och hade gärna gett mig ut på vandring eller nåt i sommar. För övrigt så klättrar jag men de blir sällan mer än dags utflykter.

Hade varit kul med sällskap så antingen hojta till om du hittar nått kul eller om du vill dra iväg på vandring eller liknande ihop. Kajak är också nåt jag hade velat prova på
 
Gruppaktiviteter!

De e väl bara att dra ihopa gäng här under denna tråden?! Vi i Skåne, ni i Sthlm/Uppsala etc... Så fixar vi mindre "event" o någon gång kanske vi drar ihop Alla olika grupperna i något meet and great! :D BOOM!
 
Ja, kanske det! Själv vill jag göra lite av varje, cykla, paddla, va vid havet, surfa, även krogen. Gärna i kombination det är det bästa!
 
Jo, mest skog o kanske lite krog! Fast kanske cykling, paddling är bäst på sommaren? Varmt i skogen på sommaren.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.