Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tittade på Scott Speedster s60 idag i butik och den såg ut som en hybrid av det tunnare slaget eftersom den har rakt styre, men av frågan i denna tråd måste jag anta att den är en racer endå. Vad gör den till en racer i så fall? Utväxlingen? Jag har även tittat på Nishiki Pro SL som verkar vara Nishikis smidigaste hybrid och Merida Speeder T3. Båda 27-växlade.
Jag ska använda cykeln till att pendla till jobbet tvärs över Stockholm, kanske blir två till tre timmar per dag. Därutöver hoppas jag kunna använda den till någon semestervecka om året med tält och annan tung packning. Det kommer vara min första "riktiga" cykel och jag hoppas den kan följa med mig i flera flera år.
Att säga farväl till ett landskap
Ibland slår det mig när jag betraktar ett fotografi: det är som att titta in i en spegel. Man söker inte bara ...
2 kommentarer
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
1 kommentar
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
2 kommentarer