Ryssgraven i helgen någon ??

Tänkte klättra där, tyvärr så är kommpisen sjuk och behöver så mycket klättring som möjligt nu innan vi åker till Norge !

Någon som vill klättra på Lördag, kanske Söndag?
Är väl en normal klättrare som klarar 5:eek:r 5+ utanproblem.

Hör gärna av dig !
/Robert

robert@sublime.se

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Norra Stockholm/Kungsängen

där ligger det. Ingen kalasklippa tycker jag. Duger för lite kvällsklättring efter jobbet om man är på trakten. Har inte klättrat allt som finns där så det kanske finns kanonleder kvar för mig men jag tror knappast det.
Tjo
/H

ryssgraven

ryssgraven ligger i kungsängen. jag tycker att det är en trevlig klippa dock lite kort. har i o för sig bara klättrat där en gång o då var det blööööööööööt.//lasse

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips