Ryggsäck: Ferrino Approach?

Undrar lite vad ni tycker om Ferrino överhuvudtaget? Håller de bra kvalité?

Hittade en ganska intressant´säck som heter Approach (http://www.fritidsbutiken.com/imageviewer.asp?bildid=75416&mode=&mcmode=RYGGS%C4CKAR&back=). Har någon erfarenhet av denna säck? Eller kanske någon liknande Ferrino-säck?

Är även intresserad av andra märken, men jag börjar så här! ;)

Jag har frågat tidigare och fick inte så mycket svar. Det var en person som hade köpt någon annan modell av Ferrino som denne var nöjd med. Jag tycker bara att utseendesmässigt så ser Ferrino lite sunkiga ut.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Ok, utseendet är väl svårt att bedöma eftersom det är ganska individuellt, men jag tycker att den säcken jag länka till ser hyffsad ut. Dock är det ingen vidare bra bild. Är det ingen som har någon erfarenhet av märket?

Ferrino

Go kväll!

Jag kör med en ferrino TRK overland 80+10L.
Den funkar bra för mig. Har inget att invända på säcken.
Kan inte heller säga att den ser vidare sunkig ut. Hur som helst, sunkig eller ej, den fyller sin funktion och det är väl den viktigaste aspekten, eller?

Vet inte hur den står sig i pris jämför med andra tillverkare nu för tiden, men för något år sedan var ferrino billigare.

Behöver jag ännu en säck, kommer jag helt klart kolla på ferrino igen.

Ha en trevlig helg!

nummeråtta; sa:
Ok, utseendet är väl svårt att bedöma eftersom det är ganska individuellt, men jag tycker att den säcken jag länka till ser hyffsad ut. Dock är det ingen vidare bra bild. Är det ingen som har någon erfarenhet av märket?

Njaa det håller jag inte med om. Men sunkig menar jag att det ser billigt ut. Att kvaliten är sisådär. Men det är ju så svårt att avgöra på bild. Men jag föredrar top of the line och har väldigt svårt att bli nöjd. Många här älskar ju ITAB (kläder) men de grejerna passar inte mig på grund av att kvaliten är sisådär.

Den där approach ser dock bra ut. Synd att den är så tung.
[Ändrat av crazy 2004-10-23 kl 05:18]

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips