Rookie

  • Trådstartare ekastli@eka.ericsson.se (STEFAN)
  • Start datum

ekastli@eka.ericsson.se (STEFAN)

Gäst
Har tänkt köpa telisar till denna säsong.
Undrar om någon har några förslag på några bra lagg som man inte växer ur direkt.
Åker 20 - 30 dagar per år och är 180 lång 75 kg.


Tacksam för tips !!
 
Pjäxor ?

Hej !
BVad har du för pjäxor, och hur länge har du åkt ?
är du nybörjare eller ?
Jag har åkt fyra år och kör med K2 Piste Off, ej carvingmodell alltså. Jag använder Scarpa T2 och tänker eventuellt uppgradera till mer carvingmodell alternativt feta lössnöskidor.
MVH, Mats, Umeå
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.