Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
regnklader som tål stryk
- Trådstartare hd
- Start datum
Betalt samarbete
Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Dagiset har ITAB
Dagispersonalen har kläder från ITAB, serien T&P Discovery. De är nöjda med dem efter ett drygt år och kläderna ser inte slitna ut vid en snabb titt.
Länk til ITAB: http://www.gallerian.org/itab2/
/Stina
Dagispersonalen har kläder från ITAB, serien T&P Discovery. De är nöjda med dem efter ett drygt år och kläderna ser inte slitna ut vid en snabb titt.
Länk til ITAB: http://www.gallerian.org/itab2/
/Stina
Har ett ställ som heter RevIt när jag åker mc.
Det är ingen äkta goretex-ställ men nåt ditåt.
Funkar bra när man åker hoj men jag skulle inte rekommendera det som ett friluftsplagg att vandra/gå/leka i skogen, det känns bylsigt/knöligt men det skulle garanterat hålla. I skidbacken passar det bättre.
/Anders
Det är ingen äkta goretex-ställ men nåt ditåt.
Funkar bra när man åker hoj men jag skulle inte rekommendera det som ett friluftsplagg att vandra/gå/leka i skogen, det känns bylsigt/knöligt men det skulle garanterat hålla. I skidbacken passar det bättre.
/Anders
Har ett par Yoko mc-byxor, de har löstagbara knäskydd.
De har funkerat bra och har använt dem när varit på MC-semester och kombinerat med kortare vandringar (man drar inte med sig kläder i onödan). I skidbacken fungerar de suveränt bra.
De har hanteras mycket ovarsamt och är täta trots min behanlingen.
De har funkerat bra och har använt dem när varit på MC-semester och kombinerat med kortare vandringar (man drar inte med sig kläder i onödan). I skidbacken fungerar de suveränt bra.
De har hanteras mycket ovarsamt och är täta trots min behanlingen.
Aktuellt
Politisk reklam
Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!
Dela: