Regeringen vill att det ska bli lättare att avhysa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag är inte riktigt säker på vilka uttalanden Karl P. Lövenius skulle ha gjort som har relevans i den här diskussionen - däri får du gärna upplysa mig... Du får också gärna upplysa både mig och övriga läsare här vilka fultäkter och fulklättringar du avser i den mån det tillför diskussionen något. Och slutligen får du gärna länka till det i din text nämnda kedjehus så att vi alla blir medvetna om vad du talar om. Hotar du förresten även denne Karl i den sista meningen?

Dina fulklättringar håller du väl på med fortfarande, till skillnad från mig, som la tuben på hyllar för närmare 20 år sedan.

Vad tar du egentligen för ansvar när du kränker markägarens rättigheter i samband med dina fulklättringar.


Vem avser du nu? Karl eller mig?
Vvi vet ju båda att det är samma person, Karl Patrik Lövenius.
/Niklas
 
Se där är något vi är överens om.
Allemansrätten borde få lagstatus, så att det blir konsekvenser för de som inte följer. Både gäster och markägare

Nja, allemansrätten gäller ju inte markägare på deras egen mark, utan bara eventuella besökare. Så det är enbart gästerna som ska drabbas av en sådan lagstiftning.
/Niklas
 
Dina fulklättringar håller du väl på med fortfarande, till skillnad från mig, som la tuben på hyllar för närmare 20 år sedan.

Vad tar du egentligen för ansvar när du kränker markägarens rättigheter i samband med dina fulklättringar.

När det gäller fulklättringar har jag ingen aning om vad du pratar om, däremot känner jag till dina fuldyk... Varför vill du inte prata om dem?

Vvi vet ju båda att det är samma person, Karl Patrik Lövenius.

Har du fortfarande inte tagit dina piller? Och vem är Karl Patrik Lövenius? Och varför hatar du honom så mycket?
 

clindh

Forumvärd
Dags att sätta stopp för det här ställningskriget, som nu övergått i rena personangrepp. Tråden låses och kombatanterna uppmanas ta en paus för att läsa forumrrglerna.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
JohanBergman1985 Ska åka och bestiga Kebnekaise, behöver tips Allmänt om friluftsliv 8
Livetiskuggan Det ska vara gött att leva. Utrustning Allmänt om friluftsliv 12
Granitbitarn Vilken sida ska man gå på? Allmänt om friluftsliv 147
lsjonsson Efter Girjasdom: Rennäringslagen ska utredas Allmänt om friluftsliv 3
lsjonsson Amanda Lind: "Urfolk ska ha självbestämmande" Allmänt om friluftsliv 8
veni Hur mycket ska ett tält klara? Allmänt om friluftsliv 18
k_å Vart ska vi tälta en natt i Sälen? Allmänt om friluftsliv 1
camoscio Forumfrågor - ska man bry sig om att svara? Allmänt om friluftsliv 47
Vildmarksskri Nybörjare ska ut på påsklovet, vad behöver jag veta? Allmänt om friluftsliv 12
killroy04 Saker man ska göra innan man dör. Allmänt om friluftsliv 19
Jesperspappa Någon som ska till Fair Enough i Isaberg? Allmänt om friluftsliv 0
jokkemannen Ska vandra Bohusleden i oktober - TIPS?! Allmänt om friluftsliv 7
joanna "Tänk att det ska behöva vara så här!" Allmänt om friluftsliv 32
överlev92 Vart ska man börja? Allmänt om friluftsliv 4
fredrikgunne Vad ska jag göra i sommar? Allmänt om friluftsliv 3
Thundershit Hur ska jag uppnå drömmarna om att bli en äventyrare? Allmänt om friluftsliv 34
crilee Vad ska man hitta på i November! Allmänt om friluftsliv 22
tompa_m Var ska man vandra, Sarek, Kungsleden eller kanske... Allmänt om friluftsliv 4
Dania Friluftsliv får inte bli något bara för eliten Allmänt om friluftsliv 91
Kirunabo kan bli "Årets äventyrare Allmänt om friluftsliv 1
Hithae Vägen till att bli en äventyrare som nybörjare? Allmänt om friluftsliv 14

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.