Regeringen vill att det ska bli lättare att avhysa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag är inte riktigt säker på vilka uttalanden Karl P. Lövenius skulle ha gjort som har relevans i den här diskussionen - däri får du gärna upplysa mig... Du får också gärna upplysa både mig och övriga läsare här vilka fultäkter och fulklättringar du avser i den mån det tillför diskussionen något. Och slutligen får du gärna länka till det i din text nämnda kedjehus så att vi alla blir medvetna om vad du talar om. Hotar du förresten även denne Karl i den sista meningen?

Dina fulklättringar håller du väl på med fortfarande, till skillnad från mig, som la tuben på hyllar för närmare 20 år sedan.

Vad tar du egentligen för ansvar när du kränker markägarens rättigheter i samband med dina fulklättringar.

Vem avser du nu? Karl eller mig?
Vvi vet ju båda att det är samma person, Karl Patrik Lövenius.
/Niklas

Se där är något vi är överens om.
Allemansrätten borde få lagstatus, så att det blir konsekvenser för de som inte följer. Både gäster och markägare

Nja, allemansrätten gäller ju inte markägare på deras egen mark, utan bara eventuella besökare. Så det är enbart gästerna som ska drabbas av en sådan lagstiftning.
/Niklas

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Dina fulklättringar håller du väl på med fortfarande, till skillnad från mig, som la tuben på hyllar för närmare 20 år sedan.

Vad tar du egentligen för ansvar när du kränker markägarens rättigheter i samband med dina fulklättringar.

När det gäller fulklättringar har jag ingen aning om vad du pratar om, däremot känner jag till dina fuldyk... Varför vill du inte prata om dem?

Vvi vet ju båda att det är samma person, Karl Patrik Lövenius.

Har du fortfarande inte tagit dina piller? Och vem är Karl Patrik Lövenius? Och varför hatar du honom så mycket?

clindh

Forumvärd
Dags att sätta stopp för det här ställningskriget, som nu övergått i rena personangrepp. Tråden låses och kombatanterna uppmanas ta en paus för att läsa forumrrglerna.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips