Råd om bra termos

Japp, utsidan blir varm, knappt så att man kan hålla i den.. den är ganska bucklig, både här o där, när den står på plan ytan vacklar den fram o tillbaka.. då är det alltså vakuumet som släppt. tack för era svar, förstod att det var något som var fel och att det antagligen inte skulle gå att reparera men var lite nyfiken på vad som var fel..

IGA Thermos

Niklaz och Joru har helt rätt. Då jag såg Jerker testa themosar i sitt plus, köpte jag först en ¨IGA Thermos¨. Nuförtiden har jag flera. Den var överlägen alla thermosar som jag samlat på mig under åren. Slängde nog 8 stycken av olika märken.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips