Råd om bra termos

Japp, utsidan blir varm, knappt så att man kan hålla i den.. den är ganska bucklig, både här o där, när den står på plan ytan vacklar den fram o tillbaka.. då är det alltså vakuumet som släppt. tack för era svar, förstod att det var något som var fel och att det antagligen inte skulle gå att reparera men var lite nyfiken på vad som var fel..

IGA Thermos

Niklaz och Joru har helt rätt. Då jag såg Jerker testa themosar i sitt plus, köpte jag först en ¨IGA Thermos¨. Nuförtiden har jag flera. Den var överlägen alla thermosar som jag samlat på mig under åren. Slängde nog 8 stycken av olika märken.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips