Prylmarknad

Hej!
Lade för första gången någonsin in ett par annonser på prylmarknaden. När jag loggade in på utsidan med min sambos konto för att testa att skicka ett meddelande till säljaren (mig själv) kom det aldrig något meddelande till min e-post. Jag har kollat mina inställningar och e-postadressen är korrekt. Någon som vet vad detta kan bero på?

clindh

Forumvärd
Ser att du kör Hotmail, som är rätt "aggresiva" mot spam av olika slag - kanske har med något sådant att göra isåfall. Kan du se om det hamnat i något spam-korg där?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Inget spam

Ser att du kör Hotmail, som är rätt "aggresiva" mot spam av olika slag - kanske har med något sådant att göra isåfall. Kan du se om det hamnat i något spam-korg där?

Hej och tack för snabbt svar. Det ligger inget i spam-korgen. Kanske är det bäst att byta till en annan mailadress istället.

Hotmail funkar inte

Hej igen.
Inget ligger i spam-korgen i hotmail. Bytte därför till en annan adress och vips så fungerar det som det skall. Tack för tipset.

/joakim

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips