Prylar och support till Single Speed hoj

Hej,
Finns det någon skön verkstad i Göteborg där de har utbud för att fixa en Single Speed-hoj? Lite av jobbet gör jag själv... Men lite vill jag nog ha hjälp med. Prylar behöver jag nog köpa...

Min gamla racer skall få ett nytt liv. :)

Vet någon på råd?

Frid!
Patric

Du får se till och finna en verkstad som inte har skylten som min cykelhandlare har.

"Tyst besök i verkstaden gratis.
Frågor tidsdebitering.
Inlägg i pågående arbete dubbel tidsdebitering.
Ge råd till mekanikern, du betalar månadslönen."

Min gamla mek hade en uppsättning låneverktyg till gården.
Den nya köper jag bara bitar av, tiderna ändras.

//J

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Hej,
Finns det någon skön verkstad i Göteborg där de har utbud för att fixa en Single Speed-hoj? Lite av jobbet gör jag själv... Men lite vill jag nog ha hjälp med. Prylar behöver jag nog köpa...

Min gamla racer skall få ett nytt liv. :)

Vet någon på råd?

Frid!
Patric

Hej,
Veloform som ligger på Kustgatan verkar vara en spännande cykelaffär med betoning på lite "udda" kvalitetscyklar. Om de för grejor för singlespeed vat jag inte men det kan def. vara värt kika in tror jag!

Hemsida
http://www.veloform.se/index.htm

Jonas

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips