Okej.
Den här tråden riktar sig till er! Utsidan-expertisen...
Jag och min rep/livskamrat har 7 lediga veckor och en bil att förfoga över i sommar.
Våran plan är något lös änsålänge men vi utgår från malmö i slutet av juni och några mål är:
Blåmannen på kvalöya
Klätterhytta på Kvalöya
Lofoten
Stetind
Ev. Stavangerområdet
Men vi skulle även vilja klättra litegrann i sverige/norrland påvägen upp till nordnorge.
Där har vi tittat lite på:
Offerhällan
Stugun
Det är nu vi behöver er hjälp. vart tycker DU att vi ska åka?
Vi vill lägga tonvikten på den fina klättringen i norge, men gärna se ett litet urval av vad sverige och i synnerhet norrland har att erbjuda.
Jag klättrar gladeligen upp till 7- på trad och något högre på bult, men fin klättring i lägre grader uppskattas likaväl.
Min kamrat klättrar uppåt 5+ på trad men följer i min nivå.
Tack på förhand
Petter (& Joanna)
Den här tråden riktar sig till er! Utsidan-expertisen...
Jag och min rep/livskamrat har 7 lediga veckor och en bil att förfoga över i sommar.
Våran plan är något lös änsålänge men vi utgår från malmö i slutet av juni och några mål är:
Blåmannen på kvalöya
Klätterhytta på Kvalöya
Lofoten
Stetind
Ev. Stavangerområdet
Men vi skulle även vilja klättra litegrann i sverige/norrland påvägen upp till nordnorge.
Där har vi tittat lite på:
Offerhällan
Stugun
Det är nu vi behöver er hjälp. vart tycker DU att vi ska åka?
Vi vill lägga tonvikten på den fina klättringen i norge, men gärna se ett litet urval av vad sverige och i synnerhet norrland har att erbjuda.
Jag klättrar gladeligen upp till 7- på trad och något högre på bult, men fin klättring i lägre grader uppskattas likaväl.
Min kamrat klättrar uppåt 5+ på trad men följer i min nivå.
Tack på förhand
Petter (& Joanna)