Peking

Blir kanske att prova de där vandringsturerna.

Det är möjligtvis ingen här som har planer på att åka ner (alternativ redan befinner sig där) i april/maj. Jag ska vara där ca en vecka (fem dagars jobb) under dessa månader, har ännu inte bestämt vilken vecka. Vore kul med sällskap, oavsett om det gäller en middag nån kväll eller en dags vandring en helg.
 
Nu har jag (nästan) bokat flygbiljetter och sagt till om att jag vill ha semester. Snart bär det av mot Peking igen.

Har en del idéer från mina guideböcker om vad jag ska göra. Men har lite problem med några saker. Jag skulle vilja komma ut på landsbygden, nån som har nåt tips om detta?

Inga andra tips?
 
Fast det går nog inte att åka skridskor i april när jag ska dit nästa gång, jag hoppas på svensk försommarvärme. Om man inte åker på konstfrusen is förståss, det såg jag förra gången jag var där. Men konstfruset är ju inte så kul.
 
Jag tror att jag har kommit på vad jag ska göra. Jag ska naturligtvis ut och cykla på landsbygden. Om nån har tips kring det så får ni gärna säga till.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.