Paddla genom Svartedalen

Som inspiration inför helgen vil jag visa en kort paddel och vandringtur jag gjorde tidligt i våres genom fem sjöar i Svartedalens naturreservat och ner Göteälv.
https://vimeo.com/96296669

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    51.1 KB · Visningar: 1,184

Lästips

Stilla bergsglädje

Montafon, en av Vorarlbergs mest populära dalar, lockar många besökare både sommar och vinter. Men under försäsongen visar den sig från sin lugna ...

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Härligt och inspirerande!

Tack för den fina filmen - man blir ju genast sugen att ge sig ut... Och Svartedalen är en fantastiskt plats, rena vildmarken fast man bara är några kilometer från bebyggelse. Kan njutas till fots, med kajak eller till häst - nu har jag lärt mig att det finns ytterligare ett fordon som passar här.

Duktig filmare är du också!

hälsar Jens

Tack så mycket Jens. Bra att du tyckte om filmen.
Jag håller med om att Svartedalen är fantastisk. Jag fick idéen till att paddla igenom där jag vandrade en bit av bohusleden och så alla sjöarna på karten. Packrafting är ett fantastisk fordon som man lett kan kombinera med vandring och får en till att se på karten på ett helt nytt sätt.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips