• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelkompis i Malmö

Jag ska börja träna kajak i Malmö och letar efter någon att paddla med.
Jag är 24 år, har paddlat lite innan, men har mycket kvar att lära. Vill träna inför sommaren, då jag tänkte göra en liten längre tur i Norge.
Har nyligen blivit medlem Malmö Kanotklubb, http://www.mkk.m.se
Hör av dig!

jag vill gärna paddla

Hej
jag skulle gärna börja paddla igen, har vart medlem i malmö kajak klubb för ca 2 år sedan, padlade lite med dom men kände att jag saknade någon att öva med, eftersom jag inte har några kompisar som vill paddla så slutade jag, tyvärr.
Har inte heller så mycket erfarenhet, och vill lära mig mer. Jag är 26 år, bor i Malmö, studerar+jobbar, om du vill kan du kontakta mig på helen.bjurstrom@hotmail.com

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Vilka är juryns favoriter inför säsongen vår-sommar 2026? Bland vinnarna finns bland annat en lättviktsryggsäck och en svensk designklassiker.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hej!
Jag har tänkt att börja paddla nu till våren, här i Malmö. Har ingen erfarenhet sedan innan, men vill verkligen börja paddla. Jag letar också efter kompanjoner att paddla tillsammans med. Jag är 25 år, jobbar heltid och pluggar lite vid sidan om. Funderar på att ansluta mig till MKK nu till våren. Vi kan ju byta mejladresser, min är: christoffercarlsson@mac.com

Hör av er om ni är intresserade av att snacka :)

Ha det gött!! :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips