• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelkamrater i Göteborg

Hej!

Jag heter Joakim och har paddlat i en evighet...(sju år).

Jag har precis flyttat min kajak till fiskebäckshamnen i Göteborgs södra skärgård och hade tänkt att ge mig ut en del och paddla under helgerna under hela sommaren.

Jag kom på att sällskap kunde ju vara trevligt ibland, så därför undrar jag om det finns någon/några som skulle vara intresserade att hänga med ut över en dag/natt/helg.

Jag kan ta hand om både mig själv och andra gällande paddling. Veteran eller nybörjare, det spelar ingen roll hur mycket du har paddlat, vi anpassar paddlingen efter vad som passar..

Hör gärna av dig och häng gärna med!

Jag kan nås via forumet eller direkt på:
joakim.lundegard@gmail.com
 
Det låter ju riktigt bra att paddla med ngn erfaren. Jag och en kompis tänkte gå en kurs i havskajak, det vore inte tokigt att sen följe med på ngn tur. Känns ju tryggare när man kan sällskapa med någon som har vana.
 
Trevligt!

Jennisan_82; sa:
Det låter ju riktigt bra att paddla med ngn erfaren. Jag och en kompis tänkte gå en kurs i havskajak, det vore inte tokigt att sen följe med på ngn tur. Känns ju tryggare när man kan sällskapa med någon som har vana.

Hej Jennie!
Det låter som en sund inställning, och du är välkommen att höra av dig när det känns lockande att komma ut och paddla. Vill du fråga något mer angående kurser och så är det bara att höra av dig. Jag mailar lite kontaktinfo.
//Joakim
 
Jag har min kajak i Bjölahamnen. Bestämmer vi träff kan vi ses utanför Ganlet. Det vore roligt att paddla ihop med en kväll, en dag, över en helg framöver...

Kanske redan nästa vecka?

/ Kristina
 
Jag med

Jag har ingen kajak men hyr gärna för att ta mig ut en helg/dag/kväll eller så. då finns jag i Önnered så det är väl mitt emellan er misstänker jag. Kan dock ta kajaken på taket ifall vi skall ngnannanstans.
//Henrik
 
Trevligt!

Hej Kristina och Henrik!

Det låter ju roligt, jag tänkte ge mig ut över nästa lördag till söndag (19-20/5). Om någon av er känner för att hänga på över dagen eller mer är ni mycket välkommna. Hör av er bara!

Passar det inte denna gång får vi fixa ihop det till en annan gång.

Jag skickar lite kontaktinformation till er...
 
Tyvärr

Jag skall vara ute och segla hela den helgen
Däremot funderar jag på en endagstur eller så helgen efter

alstersjo@hotmail.com
 
Cykel vs Kajak

Menar du Lygnern Runt?? Ja, den rundan tänkte jag också "plocka", men jag kajakar gärna på lördag.


/Kristina
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Megamack Unga som paddlar SUP (Stand Up Paddleboard) i Göteborg? Paddelkompis 0
Megamack Grupper med unga vuxna mellan 20 och 25 år som paddlar i Göteborg? Paddelkompis 6
Sup_johan SUP göteborg Paddelkompis 1
Jannegbg Paddelkompis Göteborg med omnejd Paddelkompis 5
Larrxi Paddelkompis Göteborg/Hindås Paddelkompis 0
k_å Paddelkompis Göteborg -dagtid Paddelkompis 7
ThereseTilly Paddelkompis Göteborg? Paddelkompis 2
Albin_25 Göteborg-Strömstad Paddelkompis 5
Husabergmangan Göteborg/Bohuslän v.22 Paddelkompis 2
Charlotta Rodéhn Paddla Göteborg Paddelkompis 2
uproot Paddelkompis Göteborg Paddelkompis 52
diderichsen göteborg to-lö Paddelkompis 0
dexznrl Paddelkompis i Göteborg Paddelkompis 0
J_B Kajaka Göteborg Paddelkompis 0
barbro70 Hungrig och intresse för paddling? Grillkväll 7 juni kl 18 Göteborg. Paddelkompis 0
Charlotta Rodéhn Söndagspaddling Göteborg, 25/4 från Fiskebäcks småbåtshamn Paddelkompis 0
alstersjo Paddla måndag 2010-04-05 Göteborg Paddelkompis 0
Helli Friluftsintresserade i Göteborg sökes! Paddelkompis 2
Aquanautic Paddla Göteborg Paddelkompis 12
Tompa_85 Göta kanal Göteborg-Stockholm Paddelkompis 2
solvindvatten Paddla Göteborg närsomhelst v 30 Paddelkompis 1
karinrilby Paddla i Göteborg i sommr? Paddelkompis 27
kajakmicke Paddlare i Bjölahamnen (Göteborg)? Paddelkompis 0
realout Paddling hela Påskhelgen i Göteborg? Paddelkompis 4
JohanPerLinder Kvällspaddling i Göteborg Torsdag 23:e Februari Paddelkompis 0
Paddelkompis i göteborg? Paddelkompis 1
JoakimLundegård Övningskvällar i Göteborg Paddelkompis 0
Lilla Blå Paddelsällskap i Göteborg.... Paddelkompis 21
Tobbsingen Havskajak-paddelkompisar sökes i Göteborg Paddelkompis 72
epsi Nybörjare i Göteborg Paddelkompis 2
Kalle E Paddling i Göteborg Paddelkompis 2
bajdarka kajakplats i västra Göteborg sökes Paddelkompis 1
bajdarka paddelkompis i Göteborg Paddelkompis 3

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.