Ovänner

talthoff

Forumvärd
Som Christer skrev så "finns" den här oxå, men vi har med flit stängt av den. Eftersom vi inte anser att den behövs. Det finns bättre metoder anser vi.


-Thomas
 
Varför?

Jag har lite svårt att förstå varför man skulle behöva en sådan funktion... Kan någon förklara varför, jag har svårt att se nyttan, det är väl bara att "blunda" när man ser inlägg från oönskade personer.

//Jocke
 
Jag har tidigare advokerat för en sån funktion men numera ändrat mig. Det ligger nog en del i historien (iallafall för mig). Det fanns på gamla usenetläsare. Usenet som var befolkat till ca 110% av datanördar. Som sådan så ser man egenvärde i funktioner som gåpr att göra. Dvs kan man göra en funktion är den bra. Huruvida den fyller ett reelt behov är ointressant, den går ju att göra.

Numera har jag nog lämnar datanördstadiet, till viss del, och har en annan syn på funktioner och dess önskvärdhet.

mvh Christian, datanörd sen gammalt:cool:
 
jag fattar inte finessen med en sådan funktion.. hur gör ni irl när någon är stygg på jobbet, blundar ni när ni går förbi dom?
 
jag fattar inte finessen med en sådan funktion.. hur gör ni irl när någon är stygg på jobbet, blundar ni när ni går förbi dom?

*fniss* ... oftast är det enklare att ändra sin egna inställning än andras lär man sig med ålder. Eller som min far sade: Världen är full utav idioter och det är inte mycket man kan göra åt det.
 
haha.. jag vet inte ens varför jag frågade men vad ska man säga.. jag får väl citera min farfar: de e dom jeevla anakedemikerna's fel..
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.