Så kan man köpa ett Hilleberg Akto för 4395 kronor som tillbehör till tändstålet för 49 kronor
Per
Ånnu roligare var väl att man kan köpa en Zippo tändare, som tillbehör till tändstålet..
Så kan man köpa ett Hilleberg Akto för 4395 kronor som tillbehör till tändstålet för 49 kronor
Per
Okej att göra affärer med.
Tristare var att de kängor jag köpte till reapris var för små och jag bad att få byta till ett nummer större. Detta på distans med paketskickning mellan oss.
Fick till svar att (citat) "Tyvärr måste vi meddela att bytesvaran dessvärre har tagit slut i vårat lager, vi har även försökt komplettera hos grossisten/tillverkaren men tyvärr är den slut även där, modellen går ej att komplettera dessvärre och kommer därför att strykas från din order".
Ok tänkte jag, men blev lite förbannad efter helgen (2 dagar efter ovanstående mail/citat) då samma vara finns att köpa på onlinebutiken men nu till ordinarie pris.
Så inte var den slut, och inte var det sant att de hade försökt komplettera ända hos tillverkaren.
Slarvigt svar och nonchalant bemötande i min mailkonversation med dem gör att ett förstaintryck som var positivt inte avslutningsvis kan bli bättre än ok- med förhoppning om bättring.
Snålt!
Har själv bara positiva åsikter om outdoorexperten. Alla mina beställningar och returer har funkat utan anmärkning. Brukar vara jättesnabba på att skicka. Senaste beställningen skickades 2 timmer efter jag gjort den.
Du har ju alltid distansköplagen på din sida, så full returrätt och pengarna tillbaka inom 14 dagar. Bara att skicka tillbaka de för små kängorna och titta runt efter alternativ.
Okej att göra affärer med.
Tristare var att de kängor jag köpte till reapris var för små och jag bad att få byta till ett nummer större. Detta på distans med paketskickning mellan oss.
Fick till svar att (citat) "Tyvärr måste vi meddela att bytesvaran dessvärre har tagit slut i vårat lager, vi har även försökt komplettera hos grossisten/tillverkaren men tyvärr är den slut även där, modellen går ej att komplettera dessvärre och kommer därför att strykas från din order".
Ok tänkte jag, men blev lite förbannad efter helgen (2 dagar efter ovanstående mail/citat) då samma vara finns att köpa på onlinebutiken men nu till ordinarie pris.
Så inte var den slut, och inte var det sant att de hade försökt komplettera ända hos tillverkaren.
Slarvigt svar och nonchalant bemötande i min mailkonversation med dem gör att ett förstaintryck som var positivt inte avslutningsvis kan bli bättre än ok- med förhoppning om bättring.
Snålt!