• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

Om döden kan man skämta, men MED ?

Jodå Peter! Visst kan man skämta med döden. Ser det oftare än de flesta skulle tro i jobbet, där döden är vanligt förekommande. Hoppas Du inte frågar för egen del!!! Anna
 
Jodå Peter! Visst kan man skämta med döden. Ser det oftare än de flesta skulle tro i jobbet, där döden är vanligt förekommande. Hoppas Du inte frågar för egen del!!! Anna

På sätt o vis, men nu var det ett tag sedan som tur är, nu har jag mycket kul o se fram mot !
Så du slipper mig inte på ett bra tag Anna ...
 
Leka med döden? Haru vatt förskyld...? Karlar lär ju va känsliga för sånt otyg... (kunde inte låta bli. Filåt. ;-) )
 
Förutsätter vi att det är jag som svarar för skrattet så kan det ju tolkas som att jag är på gott humör. Nu är verkligheten inte så enkel utan jag tycker synnerligen illa om att vara på gott humör. Hur fan tror ni att det skulle tolkas om det blev känt att jag var på gott humör. Det skulle ödelägga allt jag arbetat för i många år....
Och att skratta åt mej - följderna av det passar sig inte att beskriva på på denna sida.
Jag nöjer mej med att konstatera "ett gott skratt förlänger livet efter detta" och det är där jag kommer in i bilden med vässad eldgaffel, brännjärn och svavelos.
 

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.