Övernattningstur!

Hakar gärna på när det passar. Denna helg är det dock meningen att jag ska springa mitt längsta terränglopp i mitt liv hittills och nästa vet jag inte säkert men de 2 nästkommande helgerna kanske funkar. Vem brukar arrangera, vem skriver man till?
 
Hakar gärna på när det passar. Denna helg är det dock meningen att jag ska springa mitt längsta terränglopp i mitt liv hittills och nästa vet jag inte säkert men de 2 nästkommande helgerna kanske funkar. Vem brukar arrangera, vem skriver man till?

Lycka till med loppet! Är det Terrängmaraton? Det räcker nog med att du håller dig uppdaterad här, så löser sig det där med att följa med.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Jajaja.......... vet inte än, men nog ska jag ha något nytt vid nästa träff :)

Idag ramlade en sådan in hemma hos mig:

image.jpg
 
Trevliga trådar det här, men borde dom inte ligga under "Grupper/Lokalt, Västragötaland respektive Närke?

Mvh

Johnny
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Japp så blir det då vi är 3 på fredag och troligtvis 3 på lördag så blir det gula kortet! De som ska med på Fredags turen kan meddela mig här på forumet , så bestämmer vi var vi ska träffas och fiska mm !!! De som ansluter på Lördag gör lika !!! Så byter vi tel nummer så vi kan possitionera oss !!! Skicka priv mess till mig så kommer mer info via mess eller tel om ni skriver tel nummer också !!

Skitfiske !!!

// Andreas
 
Hakar gärna på när det passar. Denna helg är det dock meningen att jag ska springa mitt längsta terränglopp i mitt liv hittills och nästa vet jag inte säkert men de 2 nästkommande helgerna kanske funkar. Vem brukar arrangera, vem skriver man till?

Det brukar lösa sig !! Följ bara tråden eller kontakta den som skriver ut turförslaget så är saken klar !! Kommer meddelande runt torsdag kväll innan vi ska ut . God tur !! / Andreas
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.